| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

Lucky Dube "Remember Me" (video + letra ingles (Lyric) + traducción español)



"Remember Me"

Daddy where ever you are? remember me?
In what ever you do, I love you...
Daddy where ever you are? remember me?
In what ever you do, I love you...

You left for the city many years ago
promised to come back and take care of us.
Many years have gone by now
still no sign of you daddy.

Mother died of a heart attack
many years ago when she heard
That you were married again
now, I' m the only one left
in the family...

Daddy where ever you are, remember me?
in what ever you do, I love you...
Daddy where ever you are, remember me...
in what ever you do, I love you... (x2)

Wandering up and down,
the streets of Soweto
No place to call my home,
I tried to find you many years ago.
but the women you' re married to
was no good at all

Daddy where ever you are, remember me?
In what ever you do, I love you...
Daddy where ever you are remember me...
In what ever you do, I love you...

Daddy yo!!!


"Me recuerdas?" (Letra español)

Papá donde estás? me recuerdas?
en lo que hagas te amo
Papá, donde estás? me recuerdas?
en lo que hagas te amo

Te fuiste a la ciudad hace muchos años
prometiste regresar y cuidar de nosotros
Muchos años ya han pasado
todavía no hay señal de tuys papá.

Mamá murió de un ataque al corazón
muchos años atrás cuando ella se enteró
que estabas casado de nuevo
Ahora, soy el único que queda en la familia...

Papá, donde estás? me recuerdas?
En lo que hagas te amo...
Papá, donde estás? me recuerdas?
En lo que hagas te amo...

Vagando de arriba a abajo
por las calles de Soweto
No hay lugar al que pueda llamar hogar.

Traté de encontrarte, hace muchos años atrás
pero la mujer con quién estás casado
no era buena para nada

Papá, donde estás? me recuerdas?
En lo que hagas te amo...
Papá, donde estás? me recuerdas?
En lo que hagas te amo..

Papá...



No hay comentarios: